סדר המספרים כיתה א'
דף עבודה – לוח המאה – כיתה א'
בדף זה הילדים יצטרכו למלא את לוח המאה.
מתרגל את סדר המספרים והבנה של לוח המאה.
דף עבודה – סדר המספרים 1 – כיתה א'
הילדים יצטרכו להשלים את הספרה העוקבת והקודמת של מספרים.
חוזר על הבנה של סדר המספרים.
דף עבודה – סדר המספרים 2 – כיתה א'
הילדים יצטרכו להשלים את הספרה העוקבת והקודמת של מספרים.
חוזר על הבנה של סדר המספרים.
דף עבודה – סדר המספרים 3 – כיתה א'
הילדים יצטרכו להשלים את הספרה העוקבת והקודמת של מספרים.
חוזר על הבנה של סדר המספרים.
עולים לכיתה ב' - ספר הכנה לכיתה ב'
הכינו את הילדים שלכם לשנת הלימודים! הספר מאפשר חזרה על החומר ויישור קו לקראת השנה החדשה תוך טעימה של חומר חדש. ספר מקיף ובו כ-240 עמודים של תרגילים ופתרונות מלאים בעברית ובחשבון, המאפשרים עבודה עצמאית של הילדים.
דף עבודה – סדר המספרים 4 – כיתה א'
בדף זה יצטרכו הילדים להשלים רצפים של מספרים לפי הסדר ולזהות חוקיות.
מתרגל הבנה של סדר המספרים.
דף עבודה – סדר המספרים 5 – כיתה א'
בדף זה יצטרכו הילדים להשלים סדרות של מספרים לפי חוקיות.
מתרגל מיומנויות של זיהוי חוקיות מתמטית, פעולות חשבון בסיסיות והבנה של סדר המספרים.
ערכת משימה אחת ביום - כיתה א'
ערכת "משימה אחת ביום" מכילה 100 משימות קריאה בנושאים כגון בעלי חיים, גיאוגרפיה ותופעות טבע, בצירוף שאלות הבנת הנקרא ותרגילי חשבון והעשרה.
דף עבודה – סדר המספרים 6 – כיתה א'
בדף זה יצטרכו הילדים להשלים סדרות של מספרים לפי חוקיות.
מתרגל מיומנויות של זיהוי חוקיות מתמטית, פעולות חשבון בסיסיות והבנה של סדר המספרים.
דף עבודה – סדר המספרים 7 – כיתה א'
בדף זה יצטרכו הילדים לסדר מספרים לפי סדר עולה ולזהות את המספרים הזוגיים.
חוזר על הבנה של גודל מספרים ותכונת הזוגיות והאי זוגיות.
דף עבודה – ספירה עד 50 – כיתה א'
בדף זה יצטרכו הילדים להשלים את לוח המספרים עד 50.
מתרגל את סדר המספרים.
דף עבודה – ישר המספרים – כיתה א'
בדף זה הילדים יצטרכו להשלים מספרים על גבי ישר המספרים לפי סדר עולה.
מתרגל את מבנה ישר המספרים, ואת סדר המספרים.
דף עבודה – אי שוויונים 1 – כיתה א'
בדף זה יצטרכו הילדים להשלים את הסימנים (>,<,=).
מתרגל את ההבנה של גודל המספרים, הכרה של הסימנים והשימוש בהם.
דף עבודה – אי שוויונים 2 – כיתה א'
בדף זה יצטרכו הילדים להשלים את המספר החסר באי שיוויון.
מתרגל את ההבנה של גודל המספרים, הכרה של הסימנים והשימוש בהם.